Babbel kl 03:19

Idag gick jag av natten vid 10, gick hem en stund och sov. Väcktes sedan av att både mamma och Louise ringde på telefonen. En halvtimme innan klockan skulle ringa... Men, väl uppe pratade jag en stund med mamma i telefonen och sedan kom Louise hit för att hjälpa mig att packa. Kom underfund med att mina kläder krymt. Heh. Så får bli en shoppingtur imorgon, iaf efter ett par nya short. Om det nu säljs i Januari... Tveksamt.
 
Hursom! Passade på att luncha på Majo, halvtaskig kyckling fast med goda tillbehör. Sedan hem igen och packa lite till innan Louise stack och mobilen ringde, Yasmine var på G! Det var inte min hjärna. Inte på G alls, blandar ihop dagarna hela tiden. Men en kul överraskning att det var idag vi skulle ses istället för imorgon. När hon anlände till fabriksgatan stack vi på direkt på zumba, sen åt vi kvällsmat ihop innan hon lämnade mig framför ett rykande hett avsnitt av teen mom. Vid 23-tiden fick jag mitt kvällsryck och diskade upp disken och städade bort alla spår efter julen förutom min rumsgran i kruka med jute runt om. Den får stå kvar en stund till, är ju ändå vinter.
 
Idag har snön lagt sig som ett täcke över Falkenberg. Fint ändå, men längtar så himla mycket efter massvis med D-vitamin och värme. Nu är det inte långt kvar alls. På söndag bär det av. Innan dess ska jag luncha med Chitra, packa klart, shoppa, införskaffa de allra sista, hänga med My, fira min födelsedag med mamma och släkten, käka pizza med pappa och Rita, planera mer inför resan med Wilma, fixa med bilder/kamera och umgås med Loppan.
 

Kommentera här: