En måndag i December

Tjeena! Idag gick jag hem ifrån natten på jobbet och somnade ganska snabbt i min säng till senaste avsnitten av Bachelor. När jag vaknade blev det en snabbis till affäreren och sedan inväntade jag min Afrika-buddy på lite fika och snack. Vi hade det riktigt myyys, men glömmer oftast bort detaljen att vi ska planera inför Ghana, haha.
 
Ghana börjar kännas väldigt nära nu och det känns både läskigt och kul på samma gång. Mest läskigt för fygresan, ensam hem och om jag kommer få med mig alla saker som jag behöver. Denna resan har jag ju inte Louise som personligpackare. Men det ska nog gå bra, får inte glömma skicka in polisreg och börja käka medicin i veckan bara och betala den saftiga räkningen till volontäresor, hehe. Imorgon står det utbilding med jobbet på schemat och sen en efterlängtad dag med Yasmine. Denna julen känns lite tråkig faktiskt.
 
 

Kommentera här: