10 sanningar

  • * Jag älskar att handla.. sockar? Eh? Brukar till och med köpa sockar till min lillebror och bonussyskon, * haha. Jätteudda är det.
  • * Mojito är min favoritdrink, så fräsch och goood!
  • * Jag har den senaste tiden fått ett litet släng av åldersnoja, jag är 30 om 10 år?? H j ä l p
  • * Under mitt liv vill jag bo och jobba utomlands under en tid.
  • * Jag har tillsammans med en vän börjat med zumba, totally lovin it!
  • * Jag tycker det är riktigt kul att laga mat!
  • * Senast jag grät var igår. När min lillebror på elva år sa att mamma köpt passionsfrukt, juice och massa gottis åt honom. Själv låg jag kräksjuk, ynklig och kunde inte gå till affären. HAHA...
  • * Jag saknar mina tjejer, Fanny och Emma såå mycket nu när dom är utomlands.
  • * Mina politiska åsikter börjar ändras en aning från första gången jag röstade.
  • * "I grund och botten är vattumannen en idealist. Starka åsikter om olika saker tillsammans med en allmänt vänlig och utåtriktad person är väldigt tilltalande för omgivningen. Till nackdelarna hör en tendens till tjurskallighet, rastlöshet och överdriven impulsivitet." Står det bl.a när man läser mitt horoskop, något jag tycker stämmer in på mig. Hehe

Kommentera här: