Nytt i sminkväskan

I veckan sprang jag in på Kicks för att köpa två livsnödvändiga saker för min del, nämligen eyeliner och mascara. Mascaran har jag haft förut. Lancome är mitt abosluta favoritmärke på just mascaror och jag ser det som en investering med fina fransar. 310 kronor är kanske lite magstarkt, men det finns ingen mascara som denna. Den framfäver verkligen ögonen och skapar volym, men även speration mellan fransarna. Isadoran... Ja, enligt mig var denna väldigt B. Inte tillräckligt pigmenterad och dessutom gillade jag inte applikatorn, tyvärr. Däremot torkade den väldigt snabbt. Jag är så sugen på nytt smink, lite roliga läppstift och ögonskuggor.

Kommentarer:

1 Wilma Ahlborg:

Jag har eyelinern och använder den dagligen och den är verkligen superbra och lättarbetad. Fin blogg! Kramis

Svar: Jaha, vad bra. :) Jag är sugen på att testa Pure Pigment Gel Liner Eyeliner från smashbox, har inte testat någon produkt därifrån än. Men tänkte ta slut på isadoran först. Detsamma verkligen! Kram
Felicia Henriksson

2 Fairyland surprises:

Mascaran är riktigt bra

Svar: Ja, visst är den! En klar favorit. :)
Felicia Henriksson

3 rememberthiis.blogg.se:

Kul med nytt smink :)

Svar: Ja, eller hur!! :)
Felicia Henriksson

Kommentera här: