Dagens

 
Dagens bästa: Dagens bästa som hittills inträffat, är att vi just nu har praktik och därför kommer ifrån skolan. På praktiken har jag varit så uppskattad av eleverna och fått så många fina komplimanger och kramar. 
 
Dagens sämsta: Tröttheten... Gud, vad jag varit/är trött idag!
 
Dagens värsta: Att jag borde plugga. Vilken ångest jag har över det. ÅRETS* värsta.
 
Dagens humör: Trött, väldigt trött men lite extra glad på något sätt...
 
Dagens mysigaste: Min lunch med Monica idag. Vi lunchade på en koreansk resturang som jag gått och tänkt på att jag ska testa, men som aldrig blivit av. Det var supergott och jag ser framemot att testa fler koreanska rätter! Gott, fräsch och smakrikt.
 
Dagens hår: Jag är ju inte superflitig med att alltid borsta mitt hår. Idag var en sådan dag, vilket resulterade i en hårknut. Skulle kunna fylla i som "dagens värsta" att borsta ut det senare ikväll... hehe.
 
Dagens ser fram emot: Att träffa Fanny ikväll för att se på pappas fotbollsmatch, två bra grejer på en och samma gång.
 

Kommentera här: