Härliga dagar

Hej vänner! Im back. En månad har gått sedan jag sist loggade in här och uppdaterade. Det har varit en extremt stressig period, men även den mest händelserika i mitt liv, troligtvis. Jag har ju tagit studenten bland annat!!! Men mer om det i ett annat inlägg...
 
Jag tänker att jag bara hoppar rakt in i vardagen och börjar skriva om de senaste 24 timmarna. Dessa timmar har spenderats med mamma, som sov över här från igår tills idag. Vi har verkligen haft det superbra tillsammans! På riktigt liksom, genuint härligt och mysigt. Igår gick vi doktorspromenaden här i Falkenberg, en underbar promenadsträcka utmed Ätran. Sedan åt vi dumplings till kvällsmat och köpte med oss jordgubbar och körsbär som vi åt till en romantisk komedi som gick på tv. Kan ha varit en av de snuskigaste filmer jag sett, inte riktigt det jag och mamma förväntat oss kanske, haha. Men även en snuskig film bjöd in till skratt. Idag gick vi upp i hyfsad tid och gick för att äta en lyxig frukost på ett nyöppnat cafe i stan. Supergott! Efter frullen inköptes blommor och mamma och jag (mest mamma, hehe) planterade på min lilla gård, innan bilen stryrde mot Steninge och Monica. Monica bjöd på en jättegod pasta innan det var dags att ge sig ut på en upptäcksfärd i naturreservatet. Nu har jag landat hemma igen efter 24 underbara timmar, resten av livet efter studenten börjar bra, väldigt bra!
 
 

Kommentera här: