Latest

Dagarna passerar och bloggen står mest bara och samlar damm. Är varken bra på att läsa andras bloggar eller uppdatera min egen, men så får det vara ibland. Jag har helt enkelt så fullt upp hela tiden, jobb varje dag och sedan olika aktiviteter efter det. Men jag gillar när det alltid händer något, men jag är heller inte den som klagar när jag på tisdagmorgonen sitter på flyget jämte Emma och Fanny påväg till Mallorca. Där ska vi spendera en vecka med en hel del drinkar, sol, utflykter och god mat. Men jag tänkte att jag slänger in lite bilder av det senaste som hänt och lyckats fångas i min mobil!
 
Jag och Fanny har bott på hotell och ätit en av mina favvisrätter, musslor.
Har även ätit andra goda rätter, hehe.
Hängt i Danmark!
Åkt hem till mamma och gosat med ny tillskottet, världens sötaste kanin.
Jagat en del pokemon...
Umgåtts med fina vänner, tyvärr är inte alla mina vänner fångade på bild, men ni lär hänga kvar några år ändå så hoppet är inte ute.
Har suttit kattvakt och barnvakt, haha. Inte för att barnet behövde passas speciellt mycket. Behöver ju inte nämna att det var jag som tjatade till mig hans umgänge...
Och lyssnat på winnerbäck och tagit selfies.
 
Until next time!

Kommentera här: