Saker jag ser framemot

Jag tror det är viktigt att ha små, som stora saker i livet att se framemot. Nedan följer några saker jag ser framemot...
 
...Att fylla 20 år. Jag ser framemot att bjuda hem mina närmsta vänner och ha en riktigt minnesvärd kväll!
 
...Jag ser framemot att bli kär! Det är däremot inget jag stressar över och det är riktigt skönt.
 
...Studenten, SÅKLART! Att ha klarat av skolan. Släkten och vännerna är samlade och den dagen vill jag ska vara the  best day of my life!
 
...Efter studenten, när "livet" börjar på riktigt. Jag vill resa, resa, resa.
 
...Flytta hemifrån är något jag verkligen längtar efter! Jag trivdes såå bra när jag bodde ensam i somras, då jag jobbade i Falkenberg.
 
...Magaluf i sommar med friends! Kalla drinkar, sol, bad, partynätter och slappa dagar vid stranden väntar.
 
...Australienresan tillsammans med Fanny. Denna kommer nog äga rum nästa vår dock... Men mitt resekonto har redan samlat på sig några tusenlappar och dessa pengar är absolut förbjudna att ta av. 
 
 
 
Skål på det!
 

Kommentera här: