Gårdagen

Förutom att min favorit bror (och enda bror, haha) fyllde 11 år igår, hade jag även filmkväll med mina favoriter på kvällen. Vi tittade på skräckfilm och satt än en gång och trängdes i Macs och Louise soffa, en bättre sysselsättning att göra en fredag. Idag rinde klockan tidigt. Louise och Mac skulle nämligen iväg på skidsemester och kvar blev jag. Jag ska nämligen bo i deras lägenhet denna veckan. Efter att dem dragit, somnade jag om och vaknade upp till ett mycket mer snöklätt Falkenberg. Jag gick efter ett tag ner på stan och shoppade lite underkläder, innan jag gick hem hit och såg en film. Men hela dagen har egentligen bestått av att vänta. På Fanny. "Tyvärr" (haha) gick hennes lag vidare i fotbollscupen, så hon blir sen. Planen är att äta sushi och massvis med exotiska frukter.

Kommentera här: