This night is sparkling, don't you let it go

Tre från torsdagens studentfest
 
Studentfestens tema förra veckan var "vad du ville bli när du var liten" och jag och Emz var cheerleaders. Alltså, nu vill jag bli en på riktigt. Trivdes så bra och fick en kväll som innehöll allt och lite till, en riktigt bra kväll som avslutades i sängen jämte Louise. På morgonen var det dock inte lika bra, trött släpade jag mig till skolan MEN det var ändå fredag före lovet, så den kämpade jag mig igenom innan Fanny kom och hämta mig. Sen åt vi sushi och har varit oskiljaktiga hela helgen. Vi har bl.a hängt på vad vi kallade det, en dubbeldejt, lagat mat, ätit en hel del chokladpudding, gått promenad, spelat spel och slutligen tränat kettlebell. Nu väntas en vecka lov, innan det är dags för praktik. Skolan ser jag inte på 6 veckor.

Kommentarer:

1 Lili:

I'm wonderstruck, blushing all the way home... ÄLSKAR TAYLOR. Kul med temafest! Inte för sent att bli en cheerleader heller, sporten sprider sig genom landet och många klubbar tar emot äldre.

Svar: Haha, ja! Speciellt när man crushar på någon eller om en snubbe har sönder hjärtat lite. Cheerleaderdrömmen får jag nog lägga på hyllan, men det stoppar ju inte mig från att klä ut mig fler gånger ;) Kram!
Felicia Henriksson

Kommentera här: