Min 20 årsdag

Alltså... Jag har inga ord för hur himla nöjd, glad, lycklig och tacksam jag är över min 20 årsdag, men framförallt inför mina vänner. Vilken dag/kväll/natt det blev! Jag blev bortlurad att jag skulle köpa alkohol till Bella, men blev istället kidnappad. Allt gick så supersnabbt och jag vips öppnades bildörren när vi skulle "tanka" och jag fick en hemma konstruerad"ögonbindel" för ögonen, blev bortförd till en annan bil och sedan bar det av. Skräckblandadförtjusning. När vi anlände till målet var alla mina vänner där, på Laserdomen och jag var så överraskad!
 
Sedan körde vi och gick in för det stenhård, lika stenhårt som vi förlorade båda våra matcher, haha. Sedan bar det av hemmåt med halva ligan, smink, fix och mat som skulle lagas. Tur jag har en så bra mamma, hehe och gott var det! Jättegott att hitta när man senare kom hem... Ja, det blev middag när den andra delen av ligan trillande in, för att sedan gå över till drickspel, en massa skratt och... alkohol. Singstaret blev också väldigt välanvänt under kvällen och igår var jag hes. Väldigt hes. Vi dansade loss, spelade mer drickspel och jag hade det så himla kul.
 
Taxin kom sedan och vi fortsatte in till Halmstad för en grym utekväll. Har nästan glömt hur mycket bättre jag tycker Halmstads utekvällar är i jämförelse med Falkenberg. Vi dansade, folk sjöng födelsedagssången för mig, jag blev bjuden på en hel del smaskigt (som jag igår fick känna av, haha), vi träffade sjukt kul folk och min utekväll innehöll allt vad jag önskade.
 
 
Så, tack, tack, tack till allihopa som gjort den så bra! Och taaaack för alla fina paket.
 

Kommentarer:

1 Louise:

love yooou!! Tack mitt hjärta <3

Svar: LOVE U TOO <3
Felicia Henriksson

2 Yasmine:

Det var du såå värd, pusss <333333

Svar: haha tack <333333 pusss, vi måste ses snart igen!!
Felicia Henriksson

Kommentera här: