Ett nytt kapitel av mitt liv

Kände att jag kanske behövde uppdatera den här bloggen och säga att jag och Dawid, efter snart två år tillsammans valt att göra slut. Jag kommer ihåg i början när vi blev tillsammans och bloggen typ bara handlade om hur mycket jag älskade Dawid. Vilket jag fortfarande gör, det gör jag verkligen. Han var min första pojkvän och min bästavän och tillsammans delade vi allt. Vi har skrattat, pussats, gråtit och varit sådär äckligt söta som par i förhållanden är. Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi har dock kommit underfund med att vi båda måste uppleva saker och gå vidare i livet. Jättejobbigt att inse att man växt ifrån varandra, det har varit en av de jobbigaste sakerna jag någonsin gått igenom. Att vänja sig av vid att alltid skriva godnatt/godmorgon, smsa om småsaker som ingen annan brytt sig om, pussas och kramas och all den här tryggheten detta förhållandet gett mig är väl som att sluta med ett beroende. Skitjobbigt alltså.
 
Annars rullar dagarna på, jag försöker hålla mig sysselsatt. En dag var jag, Fanny och Isak på Sannarpsbadet, sedan åt jag och Fanny på Espresso House (Isak blev hämtad), Vi gick sedan hem från stan (6 km, duktiiiiga) och så har vi sovit över i två dagar, ville inte sova ensam. Hon är en bra vän den där bunnyn. Jag har även kommit igång med att träna, joggade senast idag och det kändes bra. Maten är jag också väldigt strikt med, nu jävlar blir det beach 2014. Har även hunnit med att ta en fika med Ida, vilket var jätteoväntat men så himla kul att hon hörde av sig. Vi hade mycket att ta igen! Till helgen ska jag ut på krogen med Ida och Amanda, börjar bli riktigt taggad faktiskt!
Några av de senaste bilderna i min mobil
 
 

Kommentarer:

1 Moa:


Svar: <3
Felicia Henriksson

Kommentera här: