I'd never let u go, I'd never let u go

Nu har jag varit ägare till min macbook pro i ett dygn. Det är fantastikst. Förresten... finn ett rätt med bilden! Jappjapp, jag har tagit bort tandställningen, äntligen. Charmig bild också, höll på att dö av andnöd och satt och grät i bussen när bilderna togs. Jag och Fanny skrattade som fan, så himla kul hade vi haha. Idag har jag haft digitalt skapande (favoritlektionen) och sen har jag knappt haft någon mer lektion. Träffade Karolina två gånger idag och hon är seriöst så himla bra. Ska bli polack. Ska gifta mig med Dawid, jappjapp. Dawid träffade jag förresten också i typ en sekund innan min buss kom... Meeeeen, ska hem till honom på fredag... eller lördag, haha blir osäker nu.  Yeye, nu ska jag äta något sen ska jag träna killarna as always. X

Kommentera här: