I wasn't looking where I was going, I fell into your eyes

I torsdags kom Fanny hem till mig, helt oväntat. Mamma såg en svart skugga gå i trädgården och gick in i vardagsrummet till mig med rädslan i ögonen och sa att det är någon som går i trädgården. Så jag fick gå ut och kolla (känns tryggt att mamma skickar ut sitt barn). Men som sagt, det var bara Fanny. Så vi såg på en film, fikade och pratade. Precis innan hon skulle åka fick hon ett samtal, som ledde till att jag fick jobb dagen efter. Så jag följde med henne hem.
 
Jobbade på fredagen, när jag kom hem till henne efter jobbet somnade jag och vaknade när hon kom hem igen. Sen blev det bråttom till bussen, för att åka hem till mig. Hemma åt vi skaldjurssoppa med ett glas vitt. Låter riktigt fancy, men för att förstöra den "perfekta" bilden av hur det var, så var vinet inte gott och ersattes snabbt med coola. Efter maten åkte vi in till Halmstad för att se förr eller senare exploderar jag. Så himla bra film, har längtat efter att få se den enda sen jag fick reda på att den skulle göras. Rann några tårar men fick även skrattattacker, men det berodde mest på Fanny. Boken går inte att slå dock...
 
I lördags vaknade vi upp här i Holm, åt, slappade och var allmänt lata. Sedan åkte vi till Falkenberg, stugan, för att träffa två killar och det var det vi ägnade oss åt hela kvällen och natten. Samt att dricka. En ganska sjuk kväll när jag tänker efter... Haha.
 
I dag vaknade jag och mådde inte särskilt bra. Sov, såg på tv och åt onyttigt hela dagen innan jag och Fanny åkte åt varsitt håll. Min helg har varit jättebra, som vanligt när jag är med Farri. Vi sitter verkligen ihop, vet påriktigt inte hur mitt liv hade varit utan henne.
 

Kommentera här: