Spindel

Jag ligger vi datorn i mitt rum, jag har mitt varma täcke om mig och har precis duschat. Lite slappt sådär... Då är det så att jag råkar titta åt sidan, precis under mitt bord där jag har parfymer, nagellack och allt annat nödvändigt, där springer nämligen världens äckligaste spindel, jag får panik och skriker men ingen hör mig. Alla sover och tydligen är dom ganska döva, jag skriker ytterligare (ni vet sådana tjejskrik) och ropar hyseriskt "mammaaa" spindlen ligger nu precis vid datorn och jag sitter beväpnad med min hårspray, jag försöker träffa spindlen med sprayet men jag vågar samtidigt inte komma för nära. Då springer den rakt mot mig, jag springer hysteriskt skrikande till andra sidan rummet och då kyper den in under mitt täcke, paniken växer sig starkare och jag springer ner och väcker mamma som nyvaket undrar var som står på... Usch är det ända jag säger! Mamma vågar inte ta den och pappa går kvällsrundan på jobbet så nu ska jag sova i mamma och pappas säng inatt, haha. (Bloggade inte från min egend dator nu, om ni trodde det utan från mammas... vågar aldrig mer gå in i mitt rum!!)

Kommentarer:

1 Chitra:

Felicia då! ;) Det var ju kul

2 Jennifer:

naww :)

Nån gång måste du gå in i ditt rum och då är den inte kvar!?

3 My:

Nämen Flisan. Bra vapen du hade där ;)

4 Bredeagnethe:

I love this page.

Kommentera här: