Som man kan ändras!

Titta vad för bilder man kan hitta i mammas dator! Som man förendras bara på några år... Jag älskar kameran, tänk om man inte haft den, så mycket man gått miste om egentligen. Jag menar, man hade aldrig kunnat se tillbaka på saker.

Denna bilden funderade jag länge på om jag skulle lägga ut, men jag bjuder på den! Detta är lilla jag i femman.

Jag för 3 årsedan, när jag gick i 5;an.

Här gick jag också i femman, hihi (Passande bild nu till Halloween)

Jag i 6;an, 2 år sedan ;)

Haha, en flummig bild på mig för ett årsedan, alltså när jag gick i 7;an

Jag och Fanny lille i 7;an... känns så mini när man ser tillbaka!

... och här är jag nu!

Kommentarer:

1 Linn:

haha, fyfan vad söta bilder! så grymt söt! :D

2 My:

Gud vad lik du är Christine på den första bilden. Väldigt fina bilder! ;)

3 Madde:

Fina bilder :)

Kommentera här: