like flowers; we blossom

Hej igen. Det här med att blogga regelbundet har jag tappat... men jag tänker att så får det vara. Jag vill inte att bloggen ska vara ett måste eller ett stressmoment i mitt liv, för det har jag inte tid med! Haha. Våren är här, äntligen. Tänk att man varje år blir lika förundrad hur allt börjar blomma och vakna till liv igen. Jag har också vaknat till liv, så känns det. Nu ska jag leva life 2.0 2017. Har så många roliga planer både kort och långsiktigt som jag vill uppleva själv och tillsammans med mina vänner. Nu på onsdag kommer mormor och morfar till läggan för första gången. Det ska bli så roligt! Jag är en riktigt mormorgris. Till helgen är jag ledig och då vankas party. Det kommer också bli najjan. Jag ska dansa in våren i mina nya skor.

Kommentarer:

1 Caroline:

Så fina blommor. :) Ha en fin dag.

2 Josefin:

Ja det är ju så härligt då naturen börjar komma till liv igen! :)

Kommentera här: