You were gonna come to me and here you are

Både gårdagen och idag har jag sett ut som en uteliggare, vandrat runt i mjukisar och sminklös och imorgon längtar jag efter att få fixa mig med smink, hår och kläder. Imorgon ska jag nämligen på en liten tjejkväll hemma hos Amanda och det ska bli så kul och mysigt. Inte för att jag kommer vara fixad till tänderna - men ändå.
 
Idag har jag lagat thaimat till middag och en clubsandwich-macka med kycklingfile till kvällsmat. Mycket nöjd med båda rätterna. Mitt matinresse ökar och det är kul. Snart behöver jag inte spendera så mycket pengar på att äta en massa thaimat ute dessutom, för nu lagar jag själv. Såå ekonomiskt, haha! 
 
Imorgon känner jag för att spendera förmiddagen och den tidiga eftermiddagen med att fota i ett försök av att fånga höstens färger. Hoppas därför att mina bonussystrar ställer upp. På söndag är det min tur att bli fotad, då jag och Bella bokat in ett möte. Känner ett behov av en ny bloggdesign!
 

Kommentera här: