Mysdag i Halmstad

Min vecka har inletts med en ledig måndag. Så. himla. skönt. Imorgon går jag på sju dagar jobb i rad, så denna mysdag behövdes verkligen. Så, idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon innan jag fixade mig för att ta tåget till Halmstad och möta upp Emma. Vi satte oss först på Espresso house och prataaaade, då det var så längesedan vi sågs. Jag passade på att testa kaffenyheten "Milk Chocolate Flat White" och den var livet. Dagen fortsatte i sann shoppinganda och vi hann med de flesta affärer och jag blev en tröja och en ögonbrynspenna rikare men hade kunnat shoppa cirka allt som kom i min väg, men lade band på mig och tur var väl det. Sen jag kom hem har jag ätit gårdagens rester av thaimat, gråtit till språrlöst och börjat avverka diskberget samt slängt in en maskin tvätt. Imorgon väntas häng med Louise innan jobbdags.
 

Kommentera här: