Long time no see

Hej kompisar! Bloggen har stått och samlat damm i några dagar, men det blir väl så när dagarna är allt för innehållsrika. Stora saker har hänt i mitt liv sedan jag sist skrev, jag nämligen gått och skrivit på hyreskontrakt till världens sötaste lilla lägenhet! Den ligger centralt i Falkenberg och just nu är det inredning, inredning, inredning i mina tankar. Jag har även hunnit med en festnatt med min alldeles egna Emma och fler goa personer, shoppat, varit hos mormor och morfar, hängt på Väla, gjort mina ögonfransar (älskart!!), lunchat ett antal gånger, våldgästat My, tränat och en massa annat skoj. Nu ska jag försöka komma tillbaka till någonslags rutin igen gällande bloggandet.
 

Kommentarer:

1 My:

Ska bli så kul att få dig som granne, kommer bli så bra! 💕

Kommentera här: