Hej torsdag!

Igår köpte jag ovanstående bukett. Älskar tulpaner, älskar färska blommor på köksbordet.
 
Igår åkte jag, pappa och Isak in till stan och lunchade på mixed asia. Sedan fick jag lite spontant ett par nya skor av pappa, älskar dem! Tänkte börja visa mer saker av det jag köper, som den lilla shopaholic jag är. Efter en stund på stan mötte jag upp Louise och hängde med henne fram till jag skulle börja jobba. Jobbade natt, flöt på bra och slutade idag klockan 10.
 
Då hämtade Becca mig för en fika på Stålboms, satt och pratade om det mesta, men det återkommande favoritämnet var killar, såklart. Crushar, breakups, kärlek och allt däremellan. Ikväll står det träning på schemat. Löpträning. Vi får se hur det går med det, heh...

Kommentarer:

1 felicia:

Så fint med tulpaner!

Svar: Ja, eller hur! :)
Felicia Henriksson

2 Matilda Berlin:

Åh så fina tulpaner! Snacka om att dom skapar enorm vårffeling =)

Svar: Ja, eller hur! Tänk vad mycket en bukett blommor kan göra. :)
Felicia Henriksson

3 Helene:

Fina! :D

Svar: Tack! :) Kram
Felicia Henriksson

4 Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

så fint

Svar: Ja, eller hur! :)
Felicia Henriksson

5 Sarah:

De e å fint me tulpaner :)

Svar: Visst är det! :)
Felicia Henriksson

6 Veronica Wallgren:

Vilken underbar bukett. Sån härlig färgklick :)

Svar: Tack! Eller hur blir man glad :)
Felicia Henriksson

Kommentera här: