Long time no see

Hej allihopa... Eller ja, ni enstaka personer som ändå väljer att titta in här, trots att bloggerskan bakom bloggen varit mer än oflitig i flera månader. December är nu här, med allt vad det innebär. Mitt golv här hemma är täckt av julklappspapper och högen av julklappar börjar fyllas. Och det mina vänner, bidrar till den berömda julkänslan. För att främja denna känsla har jag även köpt en gran och julpyntat min lägenhet och nu känns den så mysig (minus stöket, hehe). Annars då? Dagarna flyter på. Det är mycket jobb såklart, men jag hinner även hitta på många roliga saker också. Idag har jag träffat Louise, lunchat och köpt julklappar. Jag har även varit med på mammas lektion för svenska för invandrare, för att prata svenska med dessa tjejer och killar, vilket var en jättekul upplevelse! Speciellt när den arabiska musiken sattes på och tjejerna lärde mig hur man dansar i sina länder. Spontant och härligt.
 

Kommentera här: