Intensiva dagar

Ja, det var ju det där med att bli bättre på att uppdatera. Mina dagar är fullspäckade, roligt men intensivt. Skola, varvat med jobb, varvat med vänner. Idag har jag hunnit med mycket. Efter att ha sovit natt på jobbet blev det skola. Sedan stack jag hem, städade och mötte sedan upp pappa för att göra ett nytt pass och efter det anslöt sig Ida och vi tre gick för att fika. När faten var tomma följde Ida med mig hem igen och inpekterade läggan, som fick ett fint omdöme... hehe. När Ida gått, pluggade jag en stund och sedan kom My. My och jag gick sedan för att träna Zumba och efter den, en härlig promenad. Och alltså Zumba? Vad härligt det är! Jag kunde ungefär 90% av alla danssteg men log hela tiden (när jag väl kunde slappna av, haha). Imorgon väntas skola igen. Och helg. Inte för att det blir så mycket ledigt för mig... men ändå.
 
En snabb mobilbild från tisdagens promenad. Även den med världens bästa granne.

Kommentarer:

1 Sara-Karolina:

Jag vill se bilder på lägenheten TACK PÅ FÖRHAND!!!!

Svar: kooommmmmeeer
Felicia Henriksson

Kommentera här: