Äntligen tillbaka!

Hej! Jag har vändit och vridit på hur jag ska formulera detta inlägg. Hur gör man en "comeback"? Ska jag bara börja blogga på som vanligt igen? Be om "ursäkt"? Jag tänkte förklara istället, för att sedan inte babbla mer om det. Jag har helt enkelt inte orkat. Den senaste tiden har min fokus legat på så mycket annat, speciellt på min morfar som har varit väldigt sjuk. Så sjuk, så vi inte visste om han skulle klara sig. Under tiden jag varit borta har praktiken avslutats, jag har åkt till London (kommer i ett annat inlägg), spenderat mååånga timmar på sjukhuset och med mormor. Jag har fikat med vänner och kommit tillbaka till vardagen, som innebär skola på heltid och ett sista år att ladda för!
 
Tack allihopa som fortfarande klickat sig in till en tom blogg, men nu är jag igång igen. Puss
 

Kommentera här: