Jag är en natt på stan du aldrig ångrar

Idag satte jag mig på bussen och åkte hem. Kändes jobbigt och omständigt, även om jag är så van vid att pendla. Har blivit lite bekväm med cykelavstånd till ALLT nödvändigt i mitt liv, haha. Men det är skönt att vara hemma och inget jag ångrar. Mamma kom hem från lilla mini-semestern och det var skönt att få träffa henne och bara prata lite. Vi har ju inte setts speciellt mycket i sommar... Imorgon ska jag dock tillbaka till Falkenberg för att se på stadsloppet. Pappa, morbror och min lillebror ska springa och jag och Fanny ska stå och titta på, känns bäst så. Blir ju trött av att bara titta ju, heh. På kvällen blir det festligheter och åh, vad kul det ska bli! Först lite tjejhäng hemma hos mig, sen drar vi på inflyttningsfest och sedan ut på krogen. En toppendag rakt igenom.
 
 

Kommentera här: