Underdogs dance in the middle of the night, out here with the stars like the creatures of the night

Hejhejhej! Ja, den senaste tiden, i ungefär två veckor har allting gått racersnabbt och jag har känt att jag inte riktigt hunnit med. Jag har verkligen gjort något vaaarje dag efter skolan och jobbat seeena kvällar och upptill detta varit ganska förkyld. Nu är jag helt slut och idag är det den första dagen på två veckor jag bara tagit det lugnt sen jag kom hem från skolan. Så. jäkla. skönt. Meeen livet har ju självklart inte varit tråkigt. Jag har bl.a hängt med mormor och morfar, varit på bio, haft företagsmöte med vårt UF-företag, fikat med vänner, varit på väla, shoppat julklappar, beställt en ny kamera och Sims 4! Imorgon ska jag på julbord och sedan sova över hos farmor och farfar, sen ska jag hem och inte göra någonting alls i helgen. Bara ladda upp med energi... och sims.
 
 
 

Kommentera här: