JULLOV

ÄNTLIGEN är det jullov! Denna hösten har varit så himla tuff på många sätt och nu kan jag äntligen pusta ut och andas i tre hela veckor, för att sedan köra sista racet i skolan innan studenten (!!) Sen jag kom hem har jag mest bara slappat, spanat på snygga hantverkare och spelat sims.
 
Imorgon ska jag julstäda på mitt rum. Det behövs, he-he-he. Min garderob har i princip flyttat in i min säng, så det är mina kläder som jag får skeda med om nätterna. För, vem behöver en svettig pojkvän? Men en hantverkare... okeeej då. Efter min städning (hm, kom bort lite från den?) så ska jag möta upp Moa i stan och köpa de absolut sista julklapparna. Kvällen spenderas med girlsen. Vi ska äta på pinchos, ni kan fråga mig om vad som helst på menyn... Taggat detta sålänge. Efter resturangbesöket åker vi alla hem till Moa, för att spela 50-klappen.
Miss my baby brother och vill att han ska komma hem till mamma nununu. Typ.
 

Kommentarer:

1 Frida:

Va kul med jullov, du får ha det så skönt :)

Kommentera här: