12 december

Blogglusten är som bortblåst, eller rättare sagt bloggorken. I inlägget under kunde ni se att jag fått hem ett paket. I paketet låg min nya lilla ögonsten, nämligen en olympus E-PL7. Jag har dock inte bekantat mig särskilt mycket med min nya kompis... än. I skolan trycks det in ganska mycket nu innan jullovet. Nästa vecka går vi 8-16 varje dag, vilket betyder att jag inte kommer hem förrens vid halv sex. Men snart, snart är det jullov. Denna helg ska jag ta det lugnt. Jag ska plugga, köpa julklappar och imorgon blir det mitt andra julbord för i år, en liten fördel med att ha skilda föräldrar... Nu ska jag alldeles strax tvätta bort ansiktsmasken och börja göra i ordning mig inför en runda på stan med kidsen.
 
 

Kommentarer:

1 angelicasvarld.blogg.se:

Men så vacker bild!!


ps - Du missar väl inte julkalendern inne på min blogg! Vinster för tiotusentals kronor!


Svar: Tack så mycket!! :) Får kika på detta. Kram!
Felicia Henriksson

2 corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken skarp och snygg bild!

Svar: Åh, tack. :) Fin blogg du har! Kram
Felicia Henriksson

Kommentera här: