Bildbomb

Kände att det var dags för en uppdatering, eller vad tycker ni? Sen jag bloggade sist har jag hunnit bada två gånger. Första doppet blev tillsammans med Dawid, väldigt spontant men kul. Den andra gången var med Fanny och Bella. Bella kom och hälsade på oss med sin motorcykel och det var trevligt att vara återförenade, bara Moa som saknades. Har även gått promenader vid stranden tillsammans med Fanny, standard. En hel del fester, skratt och andra roligheter har också hunnits med.
 
Tänkte bildbomba lite:
Typ det mest vardagliga av allt vardagligt, att åka buss.
Jordgubbar, tror ingen på min snapchat undgått att det är min favoritfrukt...
Sa jag att jag älskade att bo vid skrea strand? För det gör jag verkligen.
Haha, tittade på min lillebrors teaterpjäs. Älskar att jag ska leva på min bror som kommer bli världsstjärna. Smidigt!
Subway är sjukt underskattat!
Fanny är dock inte så underskattad.
Biotime
 
Åt årets första peggens-glass, dog när jag testade passionsfruktssorbetglassen, dööödligt god.
Isak vann popcorn på minigolfen, som jag senare ville äta upp...
Kände mig lite nyttig för en stund iallafall.
Påväg hem efter att ha simmat en stund på klitte.
Badade med hunk dawwe
Hyperaktiv unge på minigolfen...
Kunde inte låta bli att ta en bild, älskade naturen där.
Där sket det sig med att vara nyttig. Varför måste allt gott vara onyttigt?? :(
Picknick med Fanny en skön kväll.

Kommentera här: