Vårväder

Vädret de senaste dagarna har varit riktigt bra. Äntligen vår! I förmiddags knackade det på dörren och jag fick panik, trodde det var mamma och Pierre som kommit hem tidigare. Så jag studsade upp ur soffan och började småstäda snabbt innan jag öppnade, jag blev väldigt glatt överraskad när Dawid stod utanför. Älskar sånna överraskningar! När han åkt städade jag klart det sista och sedan kom mamma och Pierre hem.
 
I eftermiddag har jag fotograferat, både mig själv (självutlösaren), mamma och Pierre, trädgården och Bert. Hade gärna velat ha en fotografering med någon snart, känner mig så taggad på att fota hela tiden. Ibland tänker jag på hur kul det varit om jag gått kvar på några kurser på media... Well, well får göra som jag alltid gjort - testa mig fram. Gillar denna redigeringen även om det inte är nått speciellt men addade ett lila lager över bilden ändrade kurvor etc. Lägger aldrig upp oredigerade bilder på bloggen, känns så tråkigt.

Kommentera här: