There's a million you's baby boo

Ser lite smågalen ut på selfien, men för att citera Fanny "jag ser i alla fall brun ut"
 
Helgen har varit bra, precis som de flesta helger. Det är dem jag lever för, nästan i alla fall. Fredagen spenderades i Falkenberg. Var hemma i stugan vid 7 tiden, sov några timmar för att sedan åka in till stan igen för att se stadsloppet och äta godaste maten - sushi. Efter det skiljdes jag och Fanny åt, hemma möttes jag av mina små dektektiver (barnen) som förhör mig efter varje helg. Heh, ganska så tröttsamt. Gick och la mig några timmar innan jag började festfixa mig igen, lyssnade på gamla partyklassiker med Pierre och Denise. Hade först ingen aning om att Viktor Frisk och Samir skulle gästa moon, men vilket ös det blev och hur mycket folk som helst. Älskade det! Nästa helg är redan planerad och längtar redan. Imorgon har jag en ledig dag, jag som annars hatar måndagar. Den ska spenderas med Fanny, i stugan med bad och sol.

Kommentera här: