L I S T A

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Kim antar jag, för jag ser inte Dawid som en kompis :)

2. Personen du pratade i telefon med: Haha, det var faktiskt Kim här också, väldigt snabbt samtal. Annars var det "pappa".
3. Du fick SMS av: Fanny!
4. Du kramade: Ebba, eller så var det mamma... Vet inte.

IDAG
5. Kläder: Marinblå tröja med volang där nere och svarta jeans.

6. Bättre än igår: Jajamen :)


IMORGON

7. Är det: Torsdag...
8. Planer: Inga planer, nej.

9. Något tråkigt som händer i morgon: Två redovisningar... he.

FAVORIT
10. Nummer: 8 och 24.

11. Färg: Rosa :*
12. Årstid: Sommar, lätt.
13. Saknar du någon?: Jaaaaa, standard.
14. Humör för tillfället?: Trött med en gnutta ångest, måste plugga nu...

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Vaknade :PPP

16. Vad åt du sist?: Kycklingsoppa
17. Vad irriterar du dig på?: Dryga personer
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, varför inte?

19. Vem tänker du på just nu?: Just nu tänker jag väl på Dawid eftersom han precis skrev på fb :)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Antagligen :)

21. Vart reste du sist?: Polen med Dave
22. Vad gjorde du igår kväll?: Önskade att min lillebror och folk runt omkring mig blev förvisade till källaren :)

23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma har jag fått höra
24. Ler du ofta?: :)
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Alltid
27. I vems säng sov du i igår natt?: Miiiin
28. Vilken färg har din tröja?: Marinblå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ganska så många gånger

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Det med.
31. Gråter du när du skadar dig?: Njaje

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: För det mesta!

33. Vad gör dig glad?: Finns en hel del som gör mig glad, bl.a mina favoritpersoner i hela världen - Dawid och Fanny.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ibland...

35. Är lycka överskattat?: Verkligen inte, det är de bästa.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja, lite kanske.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jaaapp

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Varje dag
39. Har du en flick/pojkvän?: Ingen har väl missat det?
40. Är du nöjd med det?: Jättenöjd
41. Är du kär?: Jaaa

42. Vem hatar du verkligen?: My dad, typ.
43. Har du någonsin gjort en hat lista?: Hahaha, när jag var liten, ja.
44. Är du en mobbare?: Haha nää
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Typ
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja... Lika jobbigt och vidrigt varje gång.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Faktiskt

48. Favoritämne?: Lärande och utveckling och så hade det varit svenska om vi fått ordentliga uppgifter...

49. Värsta ämne?: Matte, LÄTT.

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Ja, det är den verkligen.

Kommentera här: