Den 27 november var en fin dag

Min dag startade så himla bra, fick till kvart i åtta vilket betyder sovmorgon. Igen stress och även om det inte hände något speciellt tänkte jag nästan då jag satt på bussen att jag skulle blogga och berätta att jag hade en så bra morgon, haha. Nog om det.
 
Idag i skolan hade vi bara en lektion, sedan resten av dagen hade vi dans. Jag var väl inte så jättepigg på det, har ju redan genomlidit det förra året liksom... Men det var kul. Det bästa på hela dagen var att få dansa foxtrot med Dawid. Kändes som om det bara var i i salen och vi hamnade i en egen liten bubbla. Även om det var i en trång idrottshall med 100 personer så kändes det jätteromantiskt! Mer dans till folket! Fick ju även sluta klockan två idag. En riktig toppendag. Dagen imorgon är mer intensiv med två redovisningar, inlämning och dagen innan svenska provet...
 

Kommentera här: