Liiiist

Passar på att blogga nu ganska många gånger för sedan kommer jag vara helt off då jag är i Skåne antagligen! :)
 
Ditt namn? Felicia
Födelseår? 1996
Hur lång är du? Frågan är hur kort jag är men 160, typ... tror jag?
---
Spelar du något instrument? Nej, när jag var mindre spelade jag piano. Vilket jag inte tyckte om, gjorde aldrig läxan och var urkass. Haha.
Dina första tankar när du vaknar? Hm, att "undra" hur mycket klockan är och kolla mobilen. Men idag var min första tanken typ, åh är Fanny redan hemma från jobbet.
Är du hungrig? Njaje, inte direkt.
Vart befinner du dig just nu? Jämte Fanny i hennes säng, haha.
Biter du på naglarna? Har väl hänt, men det gör jag inte alls ofta och speciellt inte om jag har nagellack vilket jag typ alltid har.
Vad är du bra på? Att glömma saker, haha.
Har du några husdjur? En katt hos pappa och ett hatat marsvin hos mamma...
Är du singel? Jag är ihop med världens bästa pojkvän! :D
Vem är snyggast? Dawid!!
Vad vill du ha just nu? Kan inte komma på något speciellt precis just nu, är rätt nöjd faktiskt! :) Men en ny garderob är aldrig fel... He.
Ditt mål i livet? Har några stycken... Ett sådant där stort mål och ganska översiktligt är att leva ett liv jag tycker om.
Rädd för? Spindlar, skräckfilmer och höjder är det enda jag kan komma på nu.
Har du någon vän du känt i 10 år? Jag och Moa har varit vänner sedan hon föddes - en vecka senare än mig.
Har du körkort? Näe, det får Dawid skaffa sedan ska han köra mig vart jag vill. Privat taxichaufför. <3
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om jag blev en kille skulle jag hetat Emil, asså hahaha. Sen som tjejnamn så var det alltid Felicia faktiskt.
Pepsi eller Coca cola? Cola.
McDonalds el. Burger King? DONKEN <3
Sjunger du? Haha, ja, tyvärr... :(
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig? Ja det vill jag :)
Är du en hälsogeek? Haha, nej, det kan jag verkligen inte påstå... Tvärtom.
Kommer du överens med dina föräldrar? Nej, inte med pappa. För det mesta med Mammi!
Din hårfärg och frisyr? Blooond, vet inte om jag har någon frisyr direkt... Ganska långt hår bara, haha?
Skorna du hade på dig idag? Uggssss
Grönan eller Liseberg? Liseberg tycker jag. Grönan har inte så mycket som Lisse. ;)
Vad sover du i? Det berors på hur varmt det är!
Kläder du hade på dig idag? Fannys mjukisbyxor och Dawids t-shirt, haha!
Favoritfärg på kläder? Åh, det vet jag inte. Berors ju helt på vad det är för typ av plagg.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ingen aning, finns mycket fint!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar ju, köper inte kläder varje månad heller.
Tatueringar du har? Inga.
Favoritårstid? Sommaren, helt klart! Längtar ihäl mig till man kan gå barfota, i linne och shorts och att kunna bada i havet.
Favoritmat och dryck? Jag älskar nästan all mat man köper... SUSHI, är en av mina favoriter dock. Underbart.
Favoritdjur? Hund!
Favoritparfym? Escada tror jag...
Vad köpte du senast? Bli inte allt för förvånade men... godis och pizza.
Hur mycket pengar har du? Inte speciellt mycket direkt, haha.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Felicia, mainstream.
Hur svarar du i mobilen? HAHA, det berors på helt vem som ringer. När Fanny ringer låter det annorlunda från när det är något nummer jag inte känner igen.
Vem ringde du senast? Det var väl säkert Fanny, men ingen aning faktiskt.
Sov du ensam inatt? Nä med Fanny <3
Vem sov du senast hos? Fannnnyyy
Vad gjorde du kl 08 imorse? Fanny väckte mig, vi pratade innan hon åkte till jobbet och sedan somnade jag om. :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Låg här...
Det sista du sa högt? "hahha, obehagligt, hahaha"
Det senaste någon sa till dig? "Haha ja, vidrigt."
Vad har du druckit idag? Juice, saft och smoothie. :)
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkröd hos pappa och vit hos mamma.
Vad är det för väder hos dig nu? Fint vårigt väder med sol!
Godaste glassmaken? Choklad och Citron & Lime! :D
Sover du tungt? Ja, det gör jag! Fast inte alls lika tungt som då jag var en ung kvinna.
Drömmer du mardrömmar? Det har jag faktiskt inte gjort på ganska länge, inte sådana där JÄTTEläskiga.
Vad ser du om du tittar till höger? Haha, var tvungen att skaka hand i luften så jag visste vilken som var höger... Bra Felicia! Men ja, när jag tittar till höger ser jag Fanny. :D
Vad ska du göra härnäst? Laga mat kanskeee
Humör just nu? Trött och glad!
Favoritgodis? Men åhhhh, det är jättesvårt!
Sommarplaner? Polen med Dawid, ett år med finaste killen och ja, bara göra allt man gör på sommaren! :D
Har du dåligt morgonhumör? Ja, eller i alla fall mot mina föräldrar. Haha, ibland är jag så sur så jag börjar skratta åt mig själv.
Är du kittlig? NEJ... I hopp om att ingen testar teorin... VUXEN JAG LÄT!!!!
Snarkar du? Ja, det gör jag nog ibland. Sen andas jag väldigt högt när jag sover också, enligt Farri.
Stjärntecken? Vattumannen bror.
Stökigt el välstädat? Jag kan inte hålla det välstädat, det är alltid stökigt på mitt rum typ. Men jag trivs och älskar när det är nystädat.
Längtar du mest efter just nu? Jag längtar väldigt mycket tills det blir tisdag!!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Hm, jag vet inte riktigt. Hade kanske väckt Martin så Inga slapp vara ensam, hon saknar ju honom så mycket. Fast antagligen hade väl Inga dött då... Av lycka.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Det luktar Fanny, hahaaahaaa... Denna frågan ville både jag och Fanny skratta åt.
Saknar du någon nu? Haha ni kan kanske gissa? Han börjar på D ;)
Snus eller cigaretter? Cigg myyyycket hellre än snus, men inget såklart. Cigg är tattigt också...
Vill du ha barn? Det har jag alltid velat ha, så läge jag kan minnas.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, inte sådär wihhooo men det är klart det ska bli kul, fyller 18 år.
Är du snäll? Ibland ;)
Är du blyg? Det finns tillfällen där jag är det och tillfällen när det är precis tvärtom.
Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen dialekt riktigt...
Syskon och deras ålder? Isak, lillebror, 8 år!
Tycker folk du är snygg? Ingen aning.
Har du använt någon hårprodukt idag? Neei, helt naturligt!
Har du bråkat med någon idag? Nej, har varit snäll och fin hela dagen :)
Vad har du för planer till helgen? Fanny 24/7 <3
Är du sugen på något nu? Jaaaa!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Haha, sjönevadssjön isåfall, mikke fint mikke fint!
En film du vill se? Jag vill se Håkan Hellströms film faktiskt men det ska jag ju göra sen på bio med... FANNY! :D
Vem får en kram? DAWWI :D
Brukar du läsa horoskop? Nej, det orkar jag inte med!
Sängstorlek? 120 tror jag, helt otroligt egentligen att jag har koll på sånt...
Vad såg du senast på tv? Hm, det var nog en liiiiten, liiiiten bit av extreme home make over men ja, ser nästan inte på tv.

Kommentera här: