I don't wanna dream, I just wanna live it, so baby, let's not miss this thing

Igår var ju jag och Fanny i stan och åt pizza. Ernes kom också och åt med oss och vi hade det riiiktigt kul faktisk! Vi badade i bollhavet och skrattade tills vi fick ont i magen. Sedan när vi drog hem tittade jag och Fanny på lol men efter halva filmen stängde vi av och jag gick och la mig i mitt rum och Fanny i sitt. Japp, jag har ett eget rum hos henne. Adopterad tjej! Vaknade sen  imorse av att Fanny kom in i mitt rum, jag berättade vad jag drömt sen somnande jag om för att sedan vakna av både Bella och Fanny!
 
Marita hade gjort världens godaste frukost med smoothie, pannkakor, frukt, frallor, chokladbollar osv. Efter all mat gick vi ut och letade efter påskägg och Marita hade köpt till mig också, extra mamma haha! ♥ Nu har Bella åkt hem och jag och Fanny bara tar det lugnt, båda är fett trötta. Hon spelar på sitt ps3 och jag ligger och ja... bloggar. Bella kommer ikväll också och då ska vi göra tacos så det blir mysigt! Sover hos Fanny ikväll också och imorgon kommer mamma hem.
 
Igår:
Idag:
 

Kommentarer:

1 Sara:

Kan Marita adoptera mig också???!?!?

Svar: We areeee familyyy <3
Felicia Henriksson

Kommentera här: