And it's dark in a cold December, but I've got you to keep me warm

Denna helgen har varit så himla bra och underbar, verkligen. Speciellt gårdagen, jag var med Dawid. När vi skulle sova låg vi och prata om hur det var för ett årsedan, då när vi började bli kära i varandra. Sedan pratade vi om när vi blev ihop, eller... Han pratade och jag lyssnade mest. Det var så himla mysigt att ligga, tänka och höra honom berätta om alltihopa. Tänk att vi snart har varit ihop i ett helt år! Idag åkte han hem och nästa gång vi ses ska vi till Polen. Så dessa dagarna fram till torsdag ska jag intensivumgås med Farri. Hur ska jag klara mig utan henne sålänge...? Så, såfort hon kommer hem idag ska jag faktiskt dit. Gjorde även en snabblista på vad som ska göras innan vi ska resa. Känns nästan overkligt att vi ska åka på fredag och vara borta i två veckor, det har alltid känts så långt borta och nu är det nästan dax. När vi kommer hem, väntas tältning och firande av ett år tillsammans, liseberg och shopping. Hoppas även att sommaren kan bjuda på lite sol så man kan bada lite...
 
 

Kommentera här: