OMAJGAD

Idag vaknade jag av att mamma och Isak sjöng för mig. Morgontrött öppnade jag paket och fick frukost på sängen, som sedan förflyttades ut i köket. Sedan blev jag skjutsad till tandläkaren inne i stan och när jag var klar där svarade jag lite på grattisgrejer på facebook, på mammas jobb. Sen kom Fanny hit och så gick vi ner till stan och hon bjöd på mat, världens bästavän. När jag var påväg hem träffade jag en tjej från min klass och vi snackade lite, sedan följde jag med henne till mediahuset och där satt alla i min förra klass och var HUR GULLIGA SOM HELST!! Jag blev så himla glad över hur snälla och söta alla var, nästan så man längtar tillbaka lite... Synd att jag inte kände så förr... Ikväll ska jag, Dawid, pappa och isak äta min favorit - sushi. Sedan blir det väl även födelsedagsfirande med släktingar och sådant någon dag längre fram. Hittills har jag nog haft en av dom bästa födelsedagarna, faktiskt. Är på ett sånt glatt humör idag så det är sjukt!! :D

Kommentera här: