My birthdaaay

Min födelsedag var bra. Hände dock en grej som ja... inte var så kul. Så jag vet inte riktigt, om den var bra eller dålig. Förmiddagen var underbar sen blev det lite kaos. Men det kanske kommer lite senare, inget direkt som just nu för min del i alla fall. JAJA, nog pratat om det tråkiga, gaah kan inte sluta tänka på det men ja. Sushin var god och Dawid och jag betedde oss mycket moget, not. Me like Ozzy, not. HAHA, ja. Tänkte bara tacka för alla fina grattis! Det tre speciellaste kom ju såklart från Farri, Dawid och Bella. <3
Här kommer en bild på mig och älsklingen från sushin:
Nu ska jag sova, ligger och har Dawids tjocktröja på mig och lyssnar på musik... Eller ja, ska försöka sova.
 

Kommentarer:

1 Yasmine:

Vaaad? :( Smsa om du vill <3

Svar: Bästa Yasse <3
Felicia Henriksson

Kommentera här: