2013

Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Jag tror att man alltid lyckas göra något man aldrig gjort förut, man har ju ett helt år på sig liksom. Dock är det inget jag kan komma på nu.

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg om jag hade några nyårslöften, faktiskt... 

 

Vilka länder besökte du? I somras blev det Polen tillsammans med Dawid och hans familj. :)

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Är så sjukt dålig på att komma ihåg datum, det är dagarna jag minns.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Vet knappt vart mina pengar försvann men det var väl på standard grejerna dvs mat och kläder, haha.

 
 Största misstaget? Lät ibland sorgen och ilskan ta över, gav för många chanser som slutade i besvikelse och har dessutom spenderat för mycket tid framför datorn - inget misstag kanske men nästa år ska jah hitta på fler saker med vänner.

 

Bästa köpet? Jag har ärligttalat inte köpt något som jag tänker på att "åhh det var det bästa!"

 

 Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Sånger med Bob dylan kommer nog påminna mig om detta året, haha.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag tagit mig för att göra fler saker.

 

Hur tillbringar du nyår? Ska på en fest :)

 

Favoritprogram på TV? Kollar nästan aaaaldrig på tv.

 

Något du önskade dig och fick? Eftersom min födelsedag är redan i Januari så kommer jag inte ihåg vad jag fick då och nu denna julafton hade jag t.ex önskat mig en gosig kudde till mitt rum som jag fick. Pengar önskar jag mig också alltid så det fick jag med, likaså en ny mascara.

 

Något du önskade dig men inte fick? Nya löpartights önskade jag mig, men känns inte jättetråkigt direkt att jag inte fick det. Var dålig på att informera alla om vad jag önskade mig så kan inte klandra dom. :)

 

Blev du kär i år? Ja, precis som förra ;)

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Det var nästan ett årsedan nu, men minns att den inte var så lyckad... Trots bråk mellan föräldrarna blev det sushi inne i Falkenberg. Förutom mamma, pappa och Isak var Dawwi också med.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, att jag kanske inte skulle lagt så mycket energi på vissa grejer.

 
Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Eh... jag vet inte. Ingen speciell direkt, inte sådär utmärkande så att den kan kategoriseras.

 

Vad fick dig att må bra? Nära och kära. :)

 

De bästa nya människorna du träffade år 2013? Jag har träffat en helt ny klass och Dawids släkt.

 

Vem har du umgåts med mest? Fanny och Dawid utan att tveka. Fanny och jag bodde ju dessutom tillsammans.

 

Bästa minnet från 2013? På ett helt år kan jag nog inte bara välja ett.

 

Hur har ditt 2013 varit? Mitt 2013 har väl varit ganska grått, inget speciellt kul år direkt.

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, absolut. Längtar och taggar till 2014!

Kommentera här: