Min måndag hittills

Bjuder på två bilder på mig och Linn som togs i höstas tror jag att det var. Efter att ha smsat inatt och saknat varandra är det helt klart dax att träffas igen, allt för längesedan!
 
Dagen började med att klockan ringde vid sex, var lagom trött och sov tio minuter till innan den en än gång ringde. Gick upp med Dawid men blev uppskickad på rummet efter att ha argumenterat lite med honom. Han var omtänksam och ville att jag skulle sova vidare. Sedan väckte han tydligen först Isak och sedan mig. Jag gick ner och gjorde frukost till Isak och skar upp apelsin som han skulle ta med sig till skolan. Sedan pussade jag Dawid hejdå och väntade på Isak. Somnade i soffan och väcktes igen för typ tredje gången idag. Efter det blev det stress cykling till skolan, men vi hann! Påväg hem igen fick man även se Fanny, vilket var en rolig syn. Skrattade hela vägen hem med varning för psykopatdrag. Smsade, gick och la mig, somnade och sov. Fanny ringde och det var så trevligt att få prata med henne.
 
Känns som vi inte träffats på evigheter, ni vet ju annars hur tajta vi är? Så i eftermiddag ska vi träffas och uppdatera varandra. Det behövs. Saknar min sambo även om jag fått en annan med namn Dawid. Jag saknar förresten båda mina sambos som nu befinner sig i skolan. Själv ligger jag sjuk, äcklig och extremt uttråkad i sängen. Snart ska jag duscha och bli en människa igen. Ser framemot det!
 
Ha det bra allihopa, måndagar suger men snart är skolan slut och då suger dom inte lika mycket. Dagens pepp till er.

Kommentarer:

1 Yasmine:

Assåå åååh så fiiin du är!

Svar: Hihihi, tack Yasmine. Du är finast ♥
Felicia Henriksson

Kommentera här: