But that was then and this is now, now look at me

Söndagmorgon. Jag såg klart streetdace 2 och åt pizza och mer ben and jerrys. Lyssnar på musik och ligger och drar mig i soffan. Idag kommer min fina vän Bella, så glad och lycklig. Nu kan tiden få stanna.
 
1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja, jag hoppas det.
2. När var sista gången du var aggressiv och glad på samma gång?
Hm, igår på matchen... mest aggressiv dock, haha.
3. Skulle du någonsin le mot en främling?
Haha jaaa, speciellt söta gamla tanter.
4. Vad exakt har du på dig just nu?
Ehehe, bh och trosor, mhm.
5. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Är la rätt van om man nu kan säga så, men visst det är ju aldrig roligt.
6. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Det är FETT gulligt.
7. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger ”Jag älskar dig” till dig?
Ja, mer än vad min familj säger det...
8. Har du någonsin velat ha någon du inte kunde ha?
Ojojoj, jaaa!
9. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Om det inte varit för Dawid kanske, kanske jag velat ta bort detta året... Annars sjuan, tror jag.
10. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Igår, tror jag.
11. Vad är det bästa med skolan?
Att jag slipper göra min egna frukost! ;)
12. Var du singel under förra sommaren?
Yeeeee
13. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Haha, nej, verkligen inte. Trodde nog inte att det skulle kunna bli såhär.
14. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Ja, faktiskt!
15. Är du bra på att dölja dina känslor?
Hm, det berors på vilka typer av känslor. Om jag är arg, big nono.
16. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Inte det minsta!
17. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Papppi
18. Är du en svartsjuk person?
Ohhh jaaa...
19. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Utan tvekan.
20. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
Mycket attraktiv är min älskade kompis!
21. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Skulle inte klara av det, uhu.
22. Har du varit utomlands?
Japp, det har väl hänt några gånger! :)
23. Beskriv kärlek!
Dawid Konopka. Behöver inte säga mer <3
24. Vad gillar du bäst, storstad vs landet?
Storstaaaad, helt klart! Landet kan dock vara mysigt.
25. McDonalds eller MAX?
D o n k e n
26. Har du ont någonstans?
Jaa, sjukt ont i vaden efter gårdagens match då jag fick en blöndning där.

Kommentera här: