Dawid

Jag vet inte vart jag ska börja, eller hur jag ska börja... Jag önskar att jag är bättre med ord än vad jag är och att jag verkligen kan beskriva hur jag verkligen känner.
 
Jag har världens bästa pojkvän, jag har verkligen det. Ni förstår inte mina känslor, dom går inte att beskriva. Jag menar när "jag älskar dig" känns för lite att säga... Det är så mycket mer än bara "jag älskar dig", så himla mycket mer. Att en enda person kan framkalla så mycket känslor hos någon annan är så galet, men det är de som är kärlek.
 
Kärlek är när man kan prata flera timmar i sträck utan att tröttna, eller att lyssna på låtar som påminner om den där speciella och se på bilder när saknaden vuxit sig som störst Kärlek är även att få känna lukten av honom, ligga tätt intill, att hålla händer, kunna vara riktigt störda tillsammans. Enkla saker som ändå betyder världen.
 
Jag kan inte hålla mig ifrån dig, du är alltid i mina tankar, vad jag än gör och varför skulle jag vilja hålla mig ifrån dig? Nej, jag vill trycka mig emot dig och låta tiden gå men den är tidlös när vi är och ändå rusar den iväg. Det är en av de värsta sakerna när man är kär, att säga hejdå. Jag saknar dig redan innan du gått.
 
Förstår egentligen inte vad som hänt med mig. Jag är ingen känslomänniska, men det är något hos dig som framkallat det mer och mer och nu har jag behov av att uttrycka mina känslor för dig hela tiden. Få dom ur mig (missförstå mig inte) men det går inte, och det är översvämmat för längesedan.
 
Att lämna dig är inget alternativ för mig. För hur skulle jag kunna klara mig utan dig? Nej, det går inte. Jag lämnar dig aldrig. Det är vi nu och jag ska göra allt för att detta ska hålla, det är jag skyldig dig. Du förtjänar allt i världen och jag kommer alltid stå vid din sida, jag lovar. Du är min värld nu och min tanke av perfektion. För mig finns bara du. Du är den enda killen jag ser, det enda jag önskar.
 
Jag vill bara att du ska veta hur jävla kär jag är i dig. Jag vill att alla ska veta det, hela världen!
         
 

Kommentarer:

1 My:

Jättefint skrivet, Flisan!

Svar: Åh, tack My! <3
Felicia Henriksson

2 Yasmine:

Precis så jag känner med. Finns inga ord för att beskriva känslan för den man är kär i! :)

Svar: Eller hur! Det är galet!
Felicia Henriksson

Kommentera här: