Wihooo!

Idag har jag fått tillbaka min dator, vilket var hur underbart som helst. Dock har jag inte använt den så mycket... än, för idag var vi på klitterbadet hela skoldagen, eller... först åt vi på torggrillen, coola som vi är. Efter klitterbadet gick Fati, Bella och jag på stan. Köpte inget förutom fika på stålboms och godis. Vem fan var det som skulle bli nyttig nu igen!? Haha, måste bli motiverad. Nu ska jag se ifatt massssssor med avsnitt på bigbrother och lämna in två skoluppgifter samtidigt som jag ska leta efter två klänningar - en till niornas middag och en till sjävla skolavslutningen, lyckas alltid vara ute i sista minuten. Känns tryggt! :)

Haha utan blogg blir man glömsk, kan knappt komma ihåg vad jag har gjort. Eller jooo, jag har badat i havet... med kläderna på! Haha det var faktiskt inte så kallt även om man hade en mes med sig som bara klagade. Sen igår var jag då med mesen igen, eller ja, vi kan väl kalla han Dawid. Vi såg på Anastasia, WIHOOO, han älskade den!! Sen var jag med Fanny (Ica som vanligt, jappjapp) och sedan stack jag ner och tränade miniboysen.

Kommentera här: