Sommarlov

Ja, uppdateringen har sugit. Jag vet! Min bloggapp har inte fungerat som det ska och gör fortfarande inte det... Kan helt enkelt inte logga in därifrån.
 
Sommarlovet flyter på. Jag träffar vänner, sover och är lat. Igår var jag inne i stan och åt sushi med Chitra, mycket trevligt. Efter stadsbesöket gick vi hem och spelade sims, haha som det gamla goda tiderna. Sims - shit vad längesedan! Imorgon kommer Dawid hit och sedan ska jag även klämma in en liten dejt med Moa också. Fullt upp såhär före resan. För ja, snart lämnar jag och Fanny (Marita och mamma...) Sverige för en härlig semester i Grekland - närmare bestämt Santorini.

Jag uppdaterar nog mer min instagram med tanke på att den bloggappen inte fungerar som den ska. Men ni som vill följa mig på insta hittar mig på: Feliciaaah :)

Kommentera här: