Like the taste of your smile

Igår var jag hemma hos min älskling. Som jag förklarat här fyllde hans lillebror tre år. Efter att ha varit hemma hos Dawid var jag hos mamma ett tag. Dom hade fixat värsta middagen och sedan lekte jag lite med mina låtsassystrar, eller ja, i alla fall Denise. Efter det stack jag hem till huset, pratade lite på skype, bestämde lite grejer, bläddrade igenom tumblr och pratade sedan återigen på skype med Dawwebawwe. Denna dagen har jag inte gjort någonting alls, vaknade ganska sent och har sedan dess legat i soffan med pappa och bara slappat, sett på tv och varit på datorn.
 
Imorgon är det nyårsafton och det var tänkt att jag och Dawid skulle dra på någon fest men istället blir vi hemma. Vi ska äta tre rätters hos mamma och sedan ska vi gå till huset igen och ja, det ser jag framemot. Det kommer bli jättemysigt! Skitsamma att vi inte drar på någon fest, tror vi faktiskt kommer ha det bättre hemma. :D Längtar skitmycket. Tror detta blir min finaste nyårsafton hittills! ♥

Kommentera här: