Mormor och morfar

Nu är jag och resten av familjen knas framme i Skåne. Ikväll kommer mammas bror och hans fru hit och så ska vi äta gås, goodie. Just nu ligger jag här helt utmattad, varför vet jag inte... Innan sket Sixten ner sig, och ingen anmälde sig frivilligt för att regöra diarren i pälsen så jag fick stänga in mig i duschen med honom och spola bort det. Usch säger bara att det var som en gaskammare där inne... Urk! Vet inte om Siggie uppför sig som en gammal gubbe eller som en bebis men detta går inte hålla i sig, han måste ju nästan gå ut en gång i minuten. :o Nu ska jag fortsätta att göra typ INGENTING slash vara Sixtens uppassare framtills ikväll. :)

Lägger mig ner och läser lite tror jag, min dator dör snart så R.I.P den... glömde ta med laddaren. Skratta inte, speciellt inte Sara!!

Kommentarer:

1 Sara:

HAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAH DU GLÖMDE LADDAREN HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA



jag skrattar

2 Johanna:

Vad tycker du om botox? (Läs inlägg)

Kommentera här: