Lördag

Idag väckte mamma mig 9:o (!!!) Då skulle tydligen jag vara barnvakt åt Isak när mamma typ fixade saker i stan. Som den snälla dotter jag är passade jag galningen, jag och Isak bakade kladdmuffins i mina nya bakformar dom är så himla söta, dom är prickiga vissa, är lila prickiga andra blåa osv osv. Hur som helst är dom söta (Jag har konstig smak för vad som är sött kan man ju tycka.) Muffinsen blev väl mindre lyckade... Jag och Töntas (Hans älskade smeknamn) mixade lite med det vi hade hemma när vi upptäckte att vi inte hade någon kakao och inget mjöl. När mamma kom hem igen från den stora staden (host) så gjorde hon våfflor. Resten av min favorit dag tillbringade jag i soffan med min sims dator. Det heter så datorn, för spela sims är det ända jag gör på den. På denna datorn som jag använder just nu har jag bar till internet. Hursom helst så har denna dagen varit väldigt slapp även om det började tidigt och lite surt från min sida. En sak till innan jag börjar prata med Fannsan på skype så ska jag bara säga att mitt linne har kommit! Beställde det i typ februari, och nu har det alltså äntligen kommit. Tänkte tagit en bild på linnet från sidan där den kom från med den har tydligen plockats bort eller något liknande.



Kommentarer:

1 f:

haha tänkte väl xD

varsågod :]

Kommentera här: